Support

Omdat er altijd nog vragen zijn

Hulp nodig?

Toetsenbord met onderhoud symbool

Wij ontzorgen onze klanten

Ga naar onze technische ondersteuning

Kom je toch ergens niet uit, is er een probleem opgedoken of wil je even iets meer informatie ergens over hebben?  Neem dan gewoon contact op met ons.

Via mail: support@technologic.nl

Ben je op zoek naar gedetailleerde prijsinformatie of wil je bijvoorbeeld graag nog meer weten over een bepaalde dienst mail je vraag dan aan: info@technologic.nl

Wachtwoord vergeten, wat nu?

Kan gebeuren, geen nood! Voer eenvoudig een reset uit. Een wachtwoord reset voer je zonder problemen uit via ons geautomatiseerde systeem. We hebben je gebruikersnaam en je e-mail nodig en binnen enkele seconden kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Een nieuw account aanmaken

Nieuwe medewerker toevoegen? Het aanvragen van een nieuw account is zo gedaan. We moeten even weten voor welke dienst en uiteraard hebben we nog wat basic informatie van die persoon nodig

Aanpassen of aanvragen rechten

Een medewerker toegang geven tot bepaalde gegevens Is er iets veranderd (aanpassing) of wil je een medewerker toegang verlenen tot bepaalde rechten (aanvraag)? Dat kan heel eenvoudig.

Aanvragen nieuwe applicatie

Een nieuw programma opnemen in de cloud. Als er een nieuwe applicatie moet worden toegevoegd aan de werkplek in de cloud, kun je dat eenvoudig aanvragen via onze supportpagina.

Op zoek naar actuele prijzen?

Wij informeren je graag