Testimonial

Anouk Jansen – MEPD

“We zijn tevreden met Technologic als partner. Is er iets dat snel opgelost dient te worden, dan heb ik telefonisch contact. De reactietijd is snel en ook de oplostijd is kort.”

Dit bericht delen

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Ze ontzorgen ons

We hebben verschillende kantoren en collega’s werken vaak vanaf een klantlocatie. Dankzij de clouddiensten kunnen alle medewerkers overal werken en zijn documenten overal beschikbaar. Ook gaat het delen van documenten veel gemakkelijker doordat we een gedeelde schijf hebben. Dit draagt bij aan de continuïteit van onze dienstverlening. Is een collega afwezig dan kunnen we nog steeds bij zijn/haar documenten zodat we onze deelnemer verder kunnen helpen. De cloudoplossing zorgt er ook voor dat onze documenten en systemen goed zijn beveiligd en dat er back-ups gemaakt worden.

We zijn tevreden met Technologic als partner. Hebben we vragen en/of problemen, dan kunnen we dat via de portal laten weten. Is er een groter probleem dat snel opgelost dient te worden, dan heb ik telefonisch contact. Reactietijd is snel en ook de oplostijd is kort. Ook kunnen we vragen stellen die geen relatie hebben tot de geleverde dienstverlening. Daarnaast bestel ik ook sommige ICT-producten via Technologic. Daardoor hoef ik niet zelf uit te zoeken wat bijvoorbeeld de beste laptop of wifi-accespoint voor ons is. Ze ontzorgen ons. Dus ja, ik zou het werken in de cloud via Technologic zeker aanraden.

Over MEPD

MEPD is met 35 medewerkers actief in de zakelijke dienstverlening: we helpen mensen in de techniek bij het ontdekken van nieuwe inzichten, kansen en mogelijkheden. We begeleiden hen bij een nieuwe start na ontslag of ziekte én om zich te ontwikkelen en door te groeien.

Anouk Jansen

small_c_popup.png

Kopje koffie?

Ook weten hoe je ontzorgt kan worden?